Nål och tråd.


 
Idag har jag lagt upp ett par jeans och lagat några söndriga byxor. I ett hem med två småkillar finns det visst alltid söndriga byxor... Jag är stolt och glad att jag inte kastade ut symaskinen genom fönstret. Det var nära ett tag men till slut så gick det som jag ville. Först kunde jag inte trä trådarna rätt och sen när jag väl fick rätt på det och började sy så gick tråden av hela tiden...Grrr Nu hoppas jag att det dröjer innan jag behöver sy igen.   

Nu sitter jag och tröstäter lite Ben och Jerrys Farily nuts den är väldigt mumsig. Jag köpte en New York super fudge chunk oxå så jag kan tröstäta lite till ifall vädret inte blir bättre snart... 

Kommentarer
Postat av: anne

Jag vet precis hur du känner med symaskinen hihi. Och trösta sig med glass är bra. Jag har 2 grabbar med och det spelar ingen roll om dom är små här går byxorna sönder ändå och dom är 9 och snart 13 hihi. Ha det gott/ Kramkram Anne

2010-06-02 @ 22:10:10
URL: http://stjarnorochchampagne.blogspot.com/
Postat av: tina

Hej Pia! Förlåt att jag dröjt med svar om bänkskivorna! Vi använde en oljelack som heter köksbänksoljelack från Woca, i svart.Har sett att de säljer den på K-Rauta.

Vi slipade och sen målade vi en gång och det har räckt...vi är fortfarande jättenöjda!! Lycka till med era bänkskivor!!



kram/tina =)

2010-06-03 @ 15:51:25
URL: http://tinaminastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0