Valborg.


Vi har typiskt valborgs väder här, det regnar och är lite småkallt. Först var det tänkt att vi skulle grilla men jag ändrade mig och gjorde vid fläskfilen i ugnen istället. Imorgon gör vi ett nytt grillförsök. 



Idag blir det blir en repris av förra veckans fredagsmat, jag  har tröttnat på tacos men gillar plockmat så den här varianten blev också uppskattad av mina små kräsna barn. De röda bären uppe i hörnet blev extra populära... 
Vad ska ni äta för gott idag?

Önskar er alla en trevlig fredagskväll.  

Kommentarer
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Min favorit - Janssons ;-)



:*¨¨*:♥ GLAD VALBORG♥:*¨¨*:



Önskar Maud



<<a href="http://www.gardsromantik.se/">Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet</a>

2010-04-30 @ 18:36:34
URL: http://www.havsviken.blogspot.com
Postat av: Birgitta Regander

Mums mums..smaskigt värre:)

Vi fick gott grillat och god kaka hos Nilssons igår..var så mätt sen och låg som en slapp sill i deras soffa med värsta foglossningen..

Ikväll ska vi grilla benfri kotlett med kalla såser, grillad lök, ngt med potatis mm...fast det inte är grillväder precis!!

Får ta en grillkväll snart..titta in om ni är ute o far!

KRAM

Postat av: Nettan

I denna något tokiga familj så sätter vi väv idag.....kanske knodden vill komma ut då!!!

Till mat så blir det lite rester bara.Och nu ikväll blir det KOMES & korv.



Hoppas ni har en härlig helg...finns en liten krabat som pratar hela tiden som saknar er

2010-05-01 @ 17:10:20
URL: http://tokigafamiljen.blogg.se/
Postat av: Birgitta Regander

Du får sluta frestas förresten..här blir det också smått o gott idag igen...de hade fin rökt fläskfilé billigt på Netto denna veckan..var mkt god!

kram

Kan plingas om en fika i dagarna!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0