Pappersarbete.


Idag har jag hållt på med pappersarbete, satt in i pärmar, fyllt i olika blanketter och slängt de som vi inte behöver längre...JAG ÄLSKAR ATT SLÄNGA ONÖDIGA PAPPER OCH ANDRA ONÖDIGA SAKER...Jag älskar det så mycket att jag alltid får skulden när det saknas ett papper eller någon sak. Ibland är jag skyldig men INTE alltid bara så ni vet.

Ja, det här inlägget gav nog inte er så mycket men jag kan kolla tillbaka och konstatera att jag tog tag i pappershögarna fortare än vanligt dvs innan skrivbordet blev översvämmat. 

Dagens tips RENSA UPP I RÖRAN 


Kommentarer
Postat av: Birgitta Regander

Samma här..så fort ngt försvinner..kvittar om det är en skiftnyckel, skruvdagare,fälg..så är det mitt fel:)

Micke lägger det där det passar och glömmer ju var han la det..sen iom jag plockar överallt så tror han jag slängt det!!

Fattar inte de som sparar allt hela sitt liv, gamla kvitton, använde kuvert, gamla påsar osv...

Ha det bra:)

Postat av: Pia

Birgitta sluta släng fälgar ;)

2010-04-07 @ 16:07:34
URL: http://vitahuset.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för kommentaren! Tårtfatet är från en butik här i Halmstad som heter Cosy Home, men det finns säkert på internet. Märket är IB Laursen! Ha det bra :)

2010-04-07 @ 22:57:09
URL: http://www.callmecupcake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0