Grrr.


Nu har jag suttit jättelänge med det här inlägget skrivit och raderat omvartannat nöjd blir jag aldrig... Koncentrationen är inte den bästa idag inte vädret heller för den delen det är kallt blåsigt och nu har det börjat att regna också. Trist för sambon som är bortbjuden på fotboll ikväll, hoppas att det inte regnar i Helsingborg... 

Bloggfix och bråkiga pojkar är inte alltid en bra kombination. För det ena problemet finns den här bloggen att ta hjälp av och för det andra problemet finns det nog inget bot...suck.

Idag köpte jag hasselnötter för att kunna baka nötkakor det är så gott. Jag har aldrig bakat sånna och när jag kom hem så kom jag på att jag inte har någon maskin som kan hacka nötter. Undra om man kan köra nötterna i blendern ?! Går blendern sönder så kan jag alltid köpa en ny kitchenaid röd? vit? svart?...jo nu har jag bestämt mig jag kör nötterna i blendern...mohaha

Nu måste jag gå ner och laga mat, vargungarna håller på att svälta ihjäl...    

 

Kommentarer
Postat av: Birgitta Regander

Du kan köra nötterna i matberedaren..det brukar jag göra...bara du inte kör Manges..hahahahahah...

Vi får ta en köppeliköpp snart och smaka på dina goa nötkakor:D

kramis kramis

Postat av: Pia

Jag skulle gärna kört nötterna i matberedaren...om jag hade haft en...hahaha

2010-04-20 @ 17:15:58
URL: http://vitahuset.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det funkar i blendern, men blir väldigt finhackat!

2010-04-20 @ 18:16:01
URL: http://minimumsa.wordpress.com
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Har du ingen sån där söt nötkvarn :-)



Kram Maud



2010-04-21 @ 06:55:41
URL: http://www.havsviken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0