Trevlig helg.

Jag börjar visst bli gammal....


Storebror säger ofta att han klarar sig själv för han är ju faktiskt vuxen, hehehe han är 9 år så det är några år kvar innan vi kan kalla honom för det. Han tar efter sin pappa mer och mer och när han har duschat så drar han gärna några varv med deodoranten. Hoppas att han låter bli rakhyveln ett tag till i alla fall...


Lillebror kollade på sina fjuniga små armar och sa, nu är jag en riktig man...gulligt men han är bara 6 år så vi får nog kalla honom för en liten man ett tag till. Det märks tydligt att de ser upp till sin pappa och att han är deras idol.

Jag har haft en kraftig huvudvärk/förkylning hela veckan men har ändå jobbat (det var ändå inte så många timmar). På kvällarna har jag varit både trött och tråkig och har inte orkat att vara uppe så länge. Så jag har gått och lagt mig tidigare än vanligt. Sambon frågade mig  igår om jag hade tänkt att gå i pension nästa år...va menar han med det???

Nej nu ska vi på kalas så det är väl bäst att jag letar reda på mina löständer...


  



Veckans bästa låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0