Färg.


Idag köpte jag blommor till mina blomsterlådor. Förra året planterade jag lavendel i lådorna och det var jättemysigt och luktade gott. Nu vet jag inte vad som har hänt med mig, jag vill sätta färg på allt. Jag köpte gula och orangea tagetes, rosa och cerisa lyckliga lotta, blåa lobelior och en vit och en lila blomma jag inte vet namnet på. Allt i en salig röra...
AND I LIKE IT...A LOT.
Jag har redan planterat blommorna men jag orkade inte gå ut och fota, dessutom är det råkallt ute så jag kladdade runt lite i photoshop istället. Det får bli några kort en annan dag och då kan jag även visa min nya planteringshörna...Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Anette

Kul med lite färg! Ser fram emot bilderna. :-)



Nej jag använder inte photoshop idag men funderar på att skaffa. GIMP, som jag använder, är inte riktigt lika användbart. Men är inte photoshop ganska dyrt?



Ha de bra och hälsa killarna! :-)

2009-05-08 @ 18:05:43
URL: http://lillahumlan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0