Helg.


Idag har jag beställt en prenumeration på Leilas nya tidning. Just nu får man 40% rabatt (2 tidningar för 59:-) Är du också intresserad av en prenumeration så gå in här.

Ska ni göra något kul i helgen? Jag ska försöka hinna med några saker från min långa "MÅSTE" lista. Jag ska även försöka att lyssna klart på min ljudbok ( Män som hatar kvinnor) så att jag kan bli lite social igen. Jag skulle gärna åka ut i skogen och fota lite, kameran har inte fått jobba på ett tag.


Ha det bäst...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för tipset! Nu är jag också premunant! :)



(Kolla gärna in det fina påskerbjudandet på min blogg!)



Ha en bra helg!



/Johanna

2009-03-27 @ 07:47:05
URL: http://www.kaffemeddrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0