Full rulle.


Efter kvällsmaten igår cyklade sambon bort till affären och köpte en ny häckasax. Nu är häcken klippt och alla blad och grenar är ihopsamlade, det blev 10 säckar...det är alltid lika skönt när man kan bocka av en sak från "Att göra listan". När jag har hämtat hem bilen från macken idag ska jag åka iväg med säckarna till tippen. 

Dagens att göra lista är lång. Jag ska tvätta, handla midsommar mat, damma av resväskan och börja packa inför midsommarhelgen, stryka lite kläder, hänga upp nya gardiner och förbereda middagen tills imorgon.  Jag har även lovat att passa lilla Svante 1år och han kommer nog också sätta mig i arbete...Det verkar som det blir fint väder idag så vi kan nog vara ute och springa på gräset och kanske äta lite glass... mutor är ju alltid bra... Det är ju inte hela världen om jag inte hinner med alla sakerna som jag har tänkt. Ha en bra dag för det har jag tänkt att ha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej du glömde säga att din storebror kom och hälsade på

2009-06-16 @ 20:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0