Skolavslutning.


Idag är det skolavslutning för min stora pojke och då hade det varit skönt om det inte regnade...Han fick gele i håret och ett paraply i handen innan vi åkte iväg till skolan. Vi bor inte långt ifrån skolan, men vi tog ändå bilen dit.
 
Himlen har öppnat sig helt idag, och det fullkomligt öser ner. Skolan har som tradition att vandra ner till kyrkan för att inviga sommarlovet. En somrig dag är det mysigt att se alla barnen komma vandrande in i kyrkan men en sån här dag är det bara synd om de små liven. 

Jag kommer ihåg den där speciella känslan man hade när det vankades sommalov det liksom kittlade i magen och vädret det spelade inte så stor roll när jag tänker efter. Så detta kommer nog vara en toppen dag för lilla B ändå.... 

Om vi inte "hörs" mer innan helgen så får jag önska er alla en trevlig helg. Hoppas att ni har mer sol än vi har.

Kommentarer
Postat av: ulf

håller med dig om vädret,en riktig innersittardag

2009-06-12 @ 15:03:36
Postat av: Anette

Vet inte vad som hänt med sommaren?! Ingen direkt rolig dag för avslutning precis. Såg ditt mail. Hade varit trevligt att grilla någon dag..bara det inte är sånt här väder... :/ Vi höres. KRAM

2009-06-12 @ 21:23:14
URL: http://lillahumlan.blogspot.com/
Postat av: Elisabeth, anyhow.se

Hoppas din helg är HUR bra som helst efter den inledningen! :)

Rätt svar på din underbara kollagefråga har jag också... Tänk att godis kan vara så snyggt! :)

2009-06-14 @ 00:43:59
URL: http://levaleende.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Vad synd att det regnade, men det brukar inte påverka humöret då man får sommarlov :)

Kram Sandra

2009-06-14 @ 19:38:27
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0