Fyra bilder.


Helgen som gick var trevlig, mysig och framförallt händelserik. Vi började fredagen med att måla färdigt hallen som har varit halvfärdig ett bra tag, sen svepte vi över lilltoan med lite färg, några lister sattes upp lite här och där, ett träskåp fick färg på sig... Jag är glad och lättad att det äntligen blivit färdigt, varför drar man ut på sånt när man lika gärna kan göra det klart på en gång...någon som känner igen sig? 

I lördags var vi hembjudna till bästa T & Å... God mat, det var längesen jag åt kalkonmiddag. Trevligt sällskap, alltid roligt att träffa lite nya människor. God dryck, får väl erkänna att det röda vinet var väldigt gott och gjorde oss både lite fnittriga och lite runda under fötterna hihi HICK. En minnesvärd och trevlig kväll/natt som vi gärna om.   

På söndagen bjöd vi ut pappa på julbord. Vi åkte taxi dit och småkillarna tyckte att det skulle bli spännande eftersom de inte hade åkt taxi innan, en aning besvikna blev de nog när de insåg att det var en ganska vanlig bil vi skulle åka med. Nästa gång åker vi Limousine...Maten var god och som vanligt så äter man för mycket när det är buffe.

Vi var på storkillens skola idag och kollade på luciafirandet han var så fin i sin stjärngossedräkt, nästa vecka är det lillkillens tur att lussa. Idag har vi frossat i nybakade lussebullar också.

Igår köpte jag mina första Yankee candle ljus. Jag säger bara clean cotton, luktar lika rent och gott som namnet...jag måste åka till min nyfunna inredningsbutik snart igen. 

Nu är det dax att stänga av datorn och gå och lägga sig. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Sandra Walter

det är ju märkligt att grannarna aldrig får smaka på lussebullarna!

2009-12-26 @ 19:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0