Ny kamera.

Jag har köpt en ny kamera det blev en Canon 450 D. Jag gillar den jättemycket så  nu fotar jag allt som kommer i min väg. Här är några bilder som jag har tagit.

 








Snart är det dags att slänga ungarna i säng, oops jag menar natta ungarna så man kan slänga sig själv i soffan och kolla på Idol som börjar idag. Jag vill helst inte att mina barn ser Idol uttagningen för den är inte så barnvänlig tycker jag. Men det är klart vill man att ens barn ska bli expert på att mobba och trycka ner folk så är det ju ett lärorikt program att se på. Annars får man censurera själv skricka piiiiip piiiiip piiiiip i soffan...men det kan bli jobbigt i längden. Årets jury är kanske lite snällare än den förra men det är knappast troligt. Jag gillar Idol det är kul att lyssna på alla falska toner och jag gottar mig åt juryns hårda elaka ord...Idol får mina horn i pannan att växa ut ännu mer. Mohahaha.

Kommentarer
Postat av: Number nine on Melon Lane

Åh vad kul med ny kamera och digital system dessutom. Har ingen systemkamera själv men drömma och önska kan man ju alltid...

2008-09-03 @ 19:54:29
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: nettan

Så fina bilder.

Hoppas få se dom andra du tog snart

2008-09-03 @ 21:42:35
URL: http://tokigafamiljen.blogg.se/
Postat av: Malin

Va kul att du gillar kameran. Fina bilder. Idol är min favorit med. Kram

2008-09-04 @ 12:44:04
URL: http://www.fotobloggen.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0