Stor och liten.

image108

Jag har en längre tid funderat på om jag ska fortsätta blogga eller inte, och i så fall vad ska jag blogga om då?  Inredning är ju alltid roligt men eftersom jag sällan köper inredningsprylar eller ändrar om här hemma ( frågar ni sambon så säger han något helt annat.....) så blir det inte så intressant och roligt heller, det kan man se på antalet inlägg....

Nu har jag bestämmt mig för att ändra inriktning lite och blogga om vardagslivet och det som står mig närmast och det är såklart mina barn. All min tid går åt till dem, och det är med dem jag skrattar och gråter. Det är de som gör mig till den människa jag är idag... gråa hår har jag gott om även om jag försöker att dölja dem med hårfärg....

Jag har alltid varit tveksam mot att lägga ut bilder på mina nära och kära, då främst mina barn men jag har tänkt om. Vi har släkt och vänner som bor långt ifrån oss som vi inte träffar så ofta och för deras skull kan det vara roligt att kunna följa vårt liv i bilder.

Bilderna som publiceras här på bloggen är mina och de får ni inte låna......
                                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Anita Bergstedt


trevligt med din nya syn på hemsidan. Ser fram emot detta men vi ses ju snart. Maskrosorna väntar på mina fingrar :). Tack för din gästfrihet.

2008-05-07 @ 23:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0