Jag börjar bli gammal.

image89
Jag gillar Stjärnorna på slottet jag har inte missat ett enda avsnitt. Fem gamlingar som bjuder på sig själv  och berättar om sina liv, sån underhållning gillar jag?

Jan Malmsjö skrattar hela tiden och hans härliga skratt får även mig att dra på smilebanden, idag är det hans dag de ska åka över till Köpehamn det ska bli kul att se vad han hittar på där. Britt Ekland har säkert väldigt roligt, ibland gör hon några roliga läten ifrån sig, hon är så stram i ansiktet att hon har problem att skratta. Arja Saijonmaa har så stort ordförråd att de andra deltagarna inte vågar ställa så många frågor till henne för svaren är så långa att de skulle behöva utöka programtiden.  Magnus Härenstam är en försiktig man som inte vågar trampa någon på tårna men verkar ändå ha gjort både det ena och andra i sitt liv. Peter Stormare som är min favorit bjöd gänget på Statoillunch, sen spelade de in en låt  tillsammans som blev  rätt kul, på kvällen åt de fattigmansmiddag långt ifrån Hollywoodglamour.

Vill ni se programmen så kan se de här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0