Det gick snabbt.

För två dagar sen beställde jag en bok här, och idag fick jag den. Det kan man kalla snabbleverans, det gillar jag.
Jag är verkligen bra på att beställa böcker men tyvärr så är jag inte lika bra på att ta mig tid att läsa dem. Men det ska bli ändring på det nu. Idag beställde jag två böcker till det blev den här och den här. Nu har jag snart ett mindre bibliotek här hemma. Det ska vara roligt, underhållande, romantiskt gärna en biografi för det passar ju mig som är så nyfiken.

image51


Kommentarer
Postat av: Susihus

Oj det var kvickt levererat, trevlig läsning!

2007-09-27 @ 17:04:23
URL: http://susihus.blogg.se
Postat av: Lisbet

Fredagmorgon känns som en härligt bra dag. Har börjat morgonen rätt lugnt och ska snart sätta fart men ska bara kika lite först.
Har aldrig varit in till dig förr men har verkligen tittat runt och gillar din stil.
Ha en skön dag

2007-09-28 @ 07:36:30
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0