Boktips.

image62
Idag fick jag den här boken i brevlådan Privat av Carolina Gynning och Alex Schulman. Nyfiken som jag är så började jag att läsa den direkt. Den är inte tjockare än att man kan läsa ut den på en middagsrast. Jag gillar Carolina Gynning hon verkar vara en glad och trevlig tjej som bjuder på sig själv. Hon har nog inte haft det så lätt och kanske, ja förmodligen så har hon inte alltid tagit rätt beslut, vem har det förresten? Tillsammans med Alex Schulman har hon gjort den här boken som består av deras mejl till varandra. Jag gillar inte Schulman men kunde ändå inte låta bli att läsa hans blogg som han för övrigt har lagt ner nu, vissa grejor kan man inte låta bli att läsa trots att det är rena skräpet. Det är inte varje dag som man får möjlighet att läsa någon annans mejl eller dagbok och här får man chansen att snoka lite i någon annans liv, lite spännande på något konstigt sätt.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken trevlig blogg du har...

2007-10-09 @ 16:53:54
URL: http://konsthornan.blogg.se
Postat av: Perlan

Carolina.. jaa.. hon är speciellt hon! haha :)
Jag tror nog hon är en rätt festlig tjej att känna.. Fast gud vad högljudd och dryg röst hon har! haha
kram

2007-10-10 @ 15:10:44
URL: http://www.perlan.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0