Utmaningar.

Jag har blivit utmanad av min kära kusin vitamin Malin. Utmaningen löd såhär.

- Lista dina tre favoritsaker / ställen i hemmet.

- Lista dina tre mest besökta bloggar som ger dig inspiration. 

- Lista tre saker du vill ha till hemmet. 
image36
♥ Vi har världens skönaste soffa. Inte den snyggaste kanske men praktisk.

♥ Tända ljus kan man inte vara utan, speciellt inte denna sommaren....

♥ Kaffekokaren har gått på högvarv den sista tiden. Några koppar om dagen har blivit ett måste annars hade man nog sovit till Bolibompa. Förresten det tar jag tillbaka för vem kan sova till det oväsendet. Hej Hej Sommar.....

Det är svårt att välja ut tre bloggar som inspirerar för det gör ju alla på något vis men här är ändå mina tre bloggar som jag tycker är extra roliga och intressanta att läsa.

♥  Perlan

Tinaminastina

Journalen

Det var inte lätt att komma på tre saker som jag vill ha till hemmet eller det var det ju egentligen inte men det jag helst vill ha nu är inte saker utan upplevelser.

♥ En utlandssemester för hela familjen till ett land varmare än 25°. Gärna en ö i Karibien dit har jag alltid velat att åka, nu mer än någonsin. 

♥ Massor med färg så att vi kan måla om kök och vardagsrum. Är färg en sak eller en upplevelse, strunt samma vi behöver litervis med färg i alla fall.

♥ Ett soffbord skulle inte vara helt fel för det vi har är fullt med märken och hack.

Jag utmanar alla som vill att anta denna utmaning.



 

Kommentarer
Postat av: Malin m Linus o Anton

Kul :-) Ja en resa vore välbehövligt. Syrran är i Sunny Beach nu...

2007-08-02 @ 21:59:33
URL: http://malin.mine.nu/galleri
Postat av: Emma Journalen

Ååh va gullig du är, du är nog min bästa läsare. Är lite off den här veckan på bloggfronten, men det har ju sina förklarliga skäl. Ska nog med göra den där utmaningen, den verkar rolig. Kram på dig.

2007-08-03 @ 16:03:25
URL: http://journalen.blogg.se
Postat av: tina

Oj, såg att du nämnde min blogg i ditt inlägg...vad glad jag blir*rodnar*!!! Kul att du läser och kikar in hos mej..dej kikar jag in hos varje dag,minst!!! Utmaningen gjorde jag för några dagar sen....hjälp vad det är svårt att välja bloggar ...man vill ju ta med alla man gillar !!!Perfekta favoritsaker du visar...dom gäller mej med...och visst är kaffebryggaren toppen...vi har en likadan =)
Trevlig helg på dej !
Kram !

2007-08-04 @ 13:16:21
URL: http://tinaminastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0