Hej !

Jag har försökta att hålla mig borta från datorer så mycket som möjligt den sista tiden och det har gått väldigt bra får jag säga. Vi har kollat på lite filmer istället och det har jag verkligen saknat...Det har blivit några riktigt bra filmer och en del bottennapp...
Sorry Anette men New moon var riktigt dålig...
En film som jag trodde skulle vara kass men som visade sig vara en av de bästa svenska filmerna på länge var Bröllopsfotografen. Har ni inte sett den så gör det den är både rolig och underhållande.

Jag har lyssnar igenom melodifestivalens bidrag nu och tycker att det är onödigt att det finns en andra chans för de bästa bidragen har redan gått till final...
Mina tre favoriter är...
 






Kommentarer
Postat av: Anette

Riktigt dålig vill jag inte hålla med om direkt! :) Men jag kan hålla med om att det var lite för LITE Edward i New Moon! ;) För mkt spyJacob!

2010-03-03 @ 21:36:23
URL: http://www.lillahumlan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0