Tråksöndag.

En sån tråkig dag. Känner mig rastlös och uttråkad samtidigt som jag inte orkar ta mig för något. Det beror säkert på det tråkiga vädret det regnar och är lite småruggigt ute. Var precis borta i affären och köpte mig en stor påse chips som vi ska tröstäta senare...Jag håller på att laga mat det blir korv med pommesfrites, ingen "kulinarisk" upplevelse precis men det får duga idag. Vi åt kalkon igår och bättre än så kan det knappast bli så idag kör vi näringsfattig snabbmat...

Jag läser många bloggar här är några kändisbloggar som jag gärna läser...

Martin Melin 

Deckarmamman

Hannah Graaf

En pappas dagbok

Pernilla Wahlgren

Laila Bagge
 

Länkningen verkar inte funka som den ska. Den funkar inne i min bloggmall men inte när inlägget är publicerat...knasigt... 


Kommentarer
Postat av: Birgitta Regander

Ja..vissa dagar är så tradiga och långa..mannen och barnen bara gnäller...

Vi åt påskmat igår igen så man är mätt innu..ändå blev det godis när vi kom hem..sen såg vi Wallander Vålnaden...var ok..sett bättre!!

Jag läser också Hannah Graaf, Laila Bagge, En pappas Dagbok mfl...följer även Johanna Toftby och Annika Sjöö på www.amelia.se

Ha det så gott..kanske kan fika i veckan..jag är hemma till 15e

kram

Postat av: Martin Melin

Tack!

:)

2010-04-05 @ 17:03:47
URL: http://coolapappor.se
Postat av: Alexalma

Hope you enjoyed your visit.

2010-12-13 @ 16:42:58
URL: http://alexalma.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0