Minisemester.


Så härligt väder vi har haft idag. Funderade några gånger på om jag skulle sola lite men fick annat för mig istället. Lika bra kanske. Jag står ändå inte ut någon längre stund så att färgen hinner "sätta" sig. Jag kommer nog att förbli en blekfis även denna sommaren.

Pågarna passade på att bada idag, 21 grader varmt, men för kallt för mig...för jag är en badkruka. Vi grillade idag mmm så gott. När vi är iväg så här några dagar blir jag så trött på utemat. Jag vill inte äta hamburgare och pommes på ett tag känner jag. Men det skulle vara för de fina Coca cola glasen på Mc Donald i så fall. Vi har lime, svart och gröna glas och skulle vilja ha de andra färgerna med. Två av varje färg behöver vi annars bråkar småkillarna om vem som ska ha vilket glas...suck. Dagens ilandsproblem.... 

Idag har jag tvättat, jösses vad med tvätt man hinner få på tre dygn. Vi bodde på vandrarhem när vi var i Göteborg så vi hade med oss lakan och handdukar och alldeles för mycket kläder. Tur att det var varmt idag så jag kunde hänga ut tvätten. Torkvindan blev så full att den höll på att vika sig.

Vi har haft en skön minisemester, och vi hann med en hel del roligheter. Benjamin ville så gärna gå på Universeum och Oliver ville gå på Liseberg, snäll mamma som jag är så fick det bli båda ställena. Gubbarna fick äntligen komma iväg på AC/DC konserten, och den var lika bra som de hade hoppats på.

När vi åkte hem så tog vi vägen inom Ullared. Jag handlade inget speciellt men kom ändå ut med fyra stora påsar... När vi kom hem var vi alla trötta och nöjda. Det var väldigt skönt att få sova i sin egen säng igen...och nu känner jag att det är dags att gå och lägga sig, de andra ligger och sover sen någon timme tillbaka. Tjingeling.  
 
OBS Jag har inte hunnit kolla igenom bilderna från helgen än så det får jag visa lite senare. En bild på några blommor får duga sålänge.  

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack för ett mycket trevligt sällskap på liseberg.Vi trotsade regnet!!!

Nu väntar jag spänt på lite bilder!



Själv har jag inte ens hunnit blogga om helgen men det kommer och jag har massor med smaskiga bilder;)



ha en trevlig helg



kram

2009-06-26 @ 18:47:31
URL: http://tokigafamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0