Flera burkar.

Jag älskar burkar och krus det är så bra att förvara saker i dem och sen är de ofta snygga att titta på. Jag har redan för många tror jag, men när jag ser någon snygg burk kan jag inte låta bli att tänka hur snygg den skulle vara i mitt kök, badrum eller varsomhelst bara den får följa med mig hem. Naturligtvis så köper jag inte alla finfina burkar som jag springer på för då skulle jag behöva ett hus till för att förvara alla skönheter i.

Något som jag också är svag för är korgar av alla de slag. För några år sen så hade jag dille på att måla på korgar alla som kom i min väg målade jag på. Det var rött, blått , grönt, blommor och blad ja  allt möjligt kladdade jag dit. Som tur var så tröttnade jag på de pråliga korgarna och slängde allihopa. Tur eftersom jag var "tvungen" att köpa nya, var skulle jag annars förvara frukten, pennorna, mössor och vantar och hur skulle jag kunna duka fram fikabrödet  om jag inte köpte nya fina korgarna. Nu har jag ett skåp som är sprängfyllt med korgar i alla dess former och i källaren ska vi inte ens tala om .....

Här är några från Ilva , självklart skulle de passa perfekt hemma hos mig. 

image55


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja de var fina. Har med lite burkdille...

2007-09-08 @ 21:21:35
URL: http://malin.mine.nu/galleri
Postat av: Lallis

Ja det VAR jättefina:)
Kram Lallis

2007-09-09 @ 18:44:17
URL: http://knasigamamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0