Förväntansfull.


Det är så tyst i huset. För bara någon timme sen hördes det barnskratt, godissmack, ostbågskras och lite läskrap. Nu är det bara datorns surr som hörs, jag gillar det... inte datorns ljud men tystnaden och lugnet efter en livlig dag. 

Veckan som har gått har varit grå, trist och blåsig. Har vi hoppat över våren och sommaren och gått på hösten direkt? Jag hoppas verkligen inte det. Efter den långa kalla vintern så är vi nog många som behöver ladda upp med lite illgula solstrålar.  
  
Den gråtrista veckan kan få ett roligt slut för oss i vår familj eftersom vi närsomhelst ska få tillökning av en liten bebiskusin. Men sånt kan ju ta tid det vet jag ju... Under tiden tar vi hand om en liten morgon pigg tvååring som stannar här tills det lilla underverket tittar ut. Nu har jag äntligen fått reda på vad det blir för sort men det är alltid lika spännande att se hur den nya lilla människa ser ut...Jag väntar och väntar och väntar...

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha jag hatar verkligen att tvätta håret. Jag ber om ursäkt att jag glömde nämna dig, det var ju höjdpunkten :D PLUS att vi har tack och lov två toaletter här haha!

2010-05-09 @ 20:20:55
Postat av: anne

Hoho....Det där såg smaskens ut...Visst blir det lugnt och skönt när barnen har krupit i säng. Mina barn är 9 och en snart 13....Det gäller ju att inte göra rummen lika men vissa saker som överkast blir lika. Jag byter till vitt och svart från blått och vitt. Dom har tyvärr inte sås tora rum så man får ju inte in så mycket. Men det kommer säkert bilder/ Ha det gott kramkram Anne

2010-05-10 @ 20:44:50
URL: http://stjarnorochchampagne.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0