Maskrosjakt.

Idag har jag plockat 4 spannar med maskrosor och jag blev ändå inte klar det lyser lite gult i gräsmattan fortfarande... Det är näst intill omöjligt att få bort alla när man bor intill en äng.
Jag planterade 4st Bockharbindor idag, och jag hoppas att de växer i raketfart för de ska fungera som insynsskydd framför vår "fina" blåa pool som vi ska sätt upp snart.
Vi har äntligen fått fint väder, jag hoppas verkligen att det håller i sig.
Snart ska vi gå till byn och kolla på Timotej som ska uppträda på kulturkalaset och senare ikväll så ska även Ola uppträda men det hoppar vi över...





Jag älskar den här låten

Kommentarer
Postat av: Birgitta Regander

Ja..usch...jag har med jagat maskrosor och ogräs..såg för hemskt ut..

Micke o barnen är också på Kultur Kalaset..jag har ont i mage och ljusmkar så jag pallar inte gå en meter till idag. Får bli soffan och vika tvätt för min del!

Ska vi ta en frulle-fika på torsdag??

KRAM KRAM KRAM

Postat av: Linda P

Hej!

Såg att ni hade armeringnät som insynsskydd. Har du några bra tips, vi har några bitar över som jag inte vet riktigt vad jag ska göra av, i min kolonilott...

2010-05-20 @ 21:32:52
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0