Lite nytt.


Nu har jag äntligen köpt de där hissgardinerna som jag har fingrat på varje gång jag varit på Åhlens. Här görs inga hastiga inköp utan det kan ta sådär 3 år att bestämma sig om de där gardinerna ska flytta hem till oss eller inte...Ja ja nu är de mina iaf det ska bli kul att få upp dem och därför har jag bakat en banankaka att muta sambon med ikväll när han kommer hem...Jag har kommit på att barn och män är ganska lika där, mutor brukar funka för det mesta...hihihi


Har ni sett Cugar town? Då har ni säkert sett de där fina färgglada bokstäverna som hänger i köket i Jules kök. Jag ska försöka mig på att göra något liknande så jag har köpt pappbokstäver på panduro och med lite färg och mönstrat papper ska jag  försöka "hotta" upp de här vita bokstäverna...
 

Kommentarer
Postat av: Birgitta Regander

Säg att han har stora muskler och har så starka armar..det brukar funka..ställ fram en öl och en skål jordnötter på bänken brevid så går det nog:)

Lycka till med klipp o klistrandet!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0