Blomsterfix.


Idag blev det korvstroganoff och ris till middag. Det tre musketörerna åt med god aptit och gnällde inte en enda gång. Lillkusinen sa mmmm vid varje tugga och det är ett bra betyg tycker jag. Mina egna killar som jämnt har åsikter på middagen var knäpptysta och det är också ett bra bevis på att maten var godkänd. Tystnad är något som jag uppskattar väldigt mycket eftersom det sällan är tyst hemma hos oss. Idag var det en glad mamma som plockade undan efter maten.
 
Mina krukor har varit med ett tag och nu har de börjat att gå sönder en efter en. Jag hade tänkt att köpa några stora svarta utekrukor men jag har inte hittat några än. Jag rotade fram några trädlådor från källaren som jag tänkte att jag kunde använda så länge och jag tycker att det blev ganska fint. Lådan som är på bilden är ganska stor så den fick några hjul på sig så jag kan rulla in den under taket om det regnar för mycket, och det lär det väl göra det är ju i Sverige vi bor.     

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åkte du inte till Bilema dårå??? Jag saaa ju att det finns där :-)

2010-06-27 @ 23:07:59
URL: http://minimumsa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0