Hejdå.

Jag har bestämt mig för att avlsluta den här bloggen. Jag tycker fortfarande att det är ganska kul att blogga och lägga in bilder, men jag känner inte att jag vill fortsätta att blogga på den här adressen längre. Kanske startar jag en ny blogg, kanske inte, jag får se hur jag gör. En nystart är kanske vad jag behöver...  

När jag läser en blogg så vill jag att den ska vara personlig, intressant och den får gärna handla om människors liv och öde. Min blogg var lite av en inredningsblogg från början men med tiden blev den mer och mer personlig och det började kännas lite rörigt och av bloggnamnet att dömma så skulle besökarna bjudas på vita välstylade texter och bilder men jag har kommit på att jag inte är så vit som jag först trodde, och jag har ljugit hela tiden...vårt hus är nämnligen inte alls vitt utan ljusgrått.  

En sak som är så irriterande med bloggandet är kommentarerna...varför är det så svårt att lämna ett litet avtryck när man är inne och läser någons blogg. Man behöver inte skriva något varje gång men någon gång då och då tycker jag att man kan göra det så vet bloggaren att man är inne och läser och man får känna lite uppskattning. Det kvittar om man bloggar för sin egen del för det är alltid roligt att få lite feedback. Ni är min mjölk i mitt kaffe, det där lilla extra som man gärna vill ha. Tänk på det. 

Jag vill passa på att önska er alla en härlig sommar och tacka för att du tittade in. Jag kommer som vanligt att besöka mina favoritbloggar så mig blir ni inte av med i första taget...

Kommentarer
Postat av: mi

Jag gillar bloggen men förstår om du vill avsluta den. Är det så du börjar en ny blogg så vill jag gärna ha adressen..fått många ideér o tips som jag ska härma nu till/efter sommaren..



Ha själv en kanom semester o sommar så ses vi kanske ngn gång:)

kram marie-helen<3

2010-06-28 @ 19:07:10
Postat av: Birgitta Regander

Vad synd, men jag gjorde likadant med den förra..till slut blir man beroende och får mer o mer krav för att göra den rolig. Jag har spridit den till vänner som alla uppskattat din blogg..men du ska klart göra som du känner!

Hoppas vi kan ses snart och pågarna får gärna komma o bada hos oss!

KRAM

Birran

Postat av: Åsa

hoppas du kommer tillbaka! Men vi ses väl i morgon? ler

2010-06-29 @ 22:26:56
URL: http://minimumsa.wordpress.com
Postat av: Anette

Hoppas vi ses igen! ;)

2010-06-30 @ 16:40:35
URL: http://www.lillahumlan.com
Postat av: Malin

Kul med nytt, det kan behövas ibland. Tack för kommentarerna i mina bloggar!

2010-07-05 @ 21:04:08
URL: http://www.fotobloggen.net
Postat av: Sandra

jag tar gärna nya adressen om det blir en sådan :)

2010-07-07 @ 22:04:23
URL: http://sanwal.blogg.se/
Postat av: åsa bäcklander

Hej! Synd att du ska lägga ner. Tyvärr är jag en sådan som bara är ute och tittar och inte har kommenterat. Älskar att titta på alla bloggar. Ska bli bra på att kommentera och inte bara kika. Ha det bra och hoppas att du öppnar en ny blogg.

2010-08-16 @ 19:51:04
URL: http://vitahuset.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen! Hoppas du inte missförstår mig att jag kikar bara men jag älskar att titta på inredningar. Själv bor jag i ett rött hus med vita knutar. Tror aldrig huset blir klart men jag är ute och tittar på bloggar för att få inspiration och jag har verkligen fått det av dig. Hoppas du startar en ny. Ha det bra. Åsa

2010-08-16 @ 20:04:11
URL: http://vitahuset.blogg.se/
Postat av: Sara

Pia. kom igen nu. Det var längesen jag hade koll på vad ni åt till middag där på andra sidan gatan :D, ha ha

2010-12-14 @ 22:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0