Bildlöst.

Idag blir det ett bildlöst inlägg för ovanlighetens skull.

Nu sitter på altanen och slösurfar kollar bloggar och facebook. Jag har gjort alla mina måsten och efter helgens festligheter så är det lite skönt att sitta ner en stund och lata mig. Vi hade både barnkalas och vuxenkalas som pojkarna brukar kalla det för igår. Roligt med kalas men jag måste erkänna att det är skönt när det är över, jag är ingen lektant... 

Nu har jag dammsugit upp alla chips och kaksmulor som låg utspridda över hela huset. Tvätten hänger på tork , fikan är avklarad, Oliver och lillkusinen hoppar på studsmattan, Benjamin är rastlös eller rättare sagt sur för att han inte får spela tv spel från morgon till kväll... En helt vanlig dag hemma hos oss

Det är andra veckan på sommarlovet och eftersom jag är "mellan" två jobb så kommer pojkarna att få en lång ledighet - på gott och ont. Jag skulle önska att sommarlovet var lite kortare men att det var lite fler lov istället...

Idag gjorde jag en stor beställning på discshop. Gratis frakt och då måste man ju passa på. Det blev inga spel eller filmer bara godis och en bönmaskin till mina jelly bellys. 

Nu skiner solen nä vänta det regnar nu är solen framme igen regn sol regn sol.....


Något är fel med min blogg för den översta meningen är helkonstig...någon som vet vad man ska göra för att den ska bli hel igen?  


Kommentarer
Postat av: Åsa

Den där översta raden har blivit en länk på nå vis! Fråga mig dock inte hur man lagar... Jag blev aldrig kompis med blogg.se så jag byte bloggsida!

2010-06-21 @ 23:25:59
URL: http://minimumsa.wordpress.com
Postat av: Pia

När jag kollar från vår stationär dator så ser allt vanligt ut...men det gjorde det inte från vår lapp...knasigt...

2010-06-22 @ 09:53:17
URL: http://vitahuset.blogg.se/
Postat av: Åsa

Nu såg den normal ut! Det gjorde den inte häromdagen!

2010-06-27 @ 23:09:19
URL: http://minimumsa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0