Trötter.



Jag är egentligen för trött för att sitta här, jag snorar, nyser och har huvudvärk jag borde ha gått och lagt mig för längesen, men nu sover alla andra och jag kan äntligen njuta av lugnet...det gillar jag.

Jag tänker alltid att jag ska bli bättre på att uppdatera bloggen, för det är rätt kul att kunna gå tillbaka och kolla vad vi har gjort för något, titta lite på bilder men så blir det så här långa uppehåll hela tiden. Ofta faller det på att jag inte har fotat och inte har några bilder att sätta till texten och jag tycker att det är tråkigt att göra inlägg utan bilder.

Dagens bilder är från nyår. Jag och Benjamin fick ett ryck och snurrade till några servettringar av vanlig ståltråd och glaspärlor. Alla blev olika och lite krokiga och sneda... precis som vi ville ha dem. 

Jag skulle verkligen behöva köpa lite fler glas och nya bestick de vi har är ganska slitna och tråkiga. Någon som vet ett bra märke på bestick som tåler diskmaskin och som inte kostar en förmögenhet? Har provat både Ikea och Dukas eget märke men de har blivit så fula och prickiga efter ett tag. 

Nej, nu är det dax för mig att krypa ner i sängen och snarka. Natti natti.  

 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vet inte om dina dukabestik är som mina, men de jag har, får i alla fall inte knivarna stå i närheten av de andra bestiken när man diskar i maskin för då blir dom prickiga!

2010-01-07 @ 13:22:07
URL: http://minimumsa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0