Fredag.


Idag gick jag upp redan kl 5.00 det hör inte till vanligheterna kan jag erkänna. Det var meningen att jag skulle ta en powerwalk med kompis Å men hon fortsatte att sova vidare i sin varma säng istället...

Går man upp i ottan så hinner man med en hel del märker jag och det har jag också gjort. Huset är nystädat och luktar gott, smutstvätten är inte längre smutsig och blommorna som har stått på diskbänken flera dagar har äntligen fått en korg att bo i. Pappershögarna har blivit färre, måste blir bättre och snabbare på att skriva i och skicka iväg alla papper så de slipper att ligga och skräpa överallt.   

Denna veckan har det snurrat runt lite mer än vanligt i huvudet, vi skulle besluta om våra småkillar skulle få svininfluensa vaccinet eller ej. Vi valde att tacka nej till vaccinet och nu undrar jag om det var rätt eller fel. Hur har ni andra gjort? 

Nu är det dags att stänga av datorn, lillebror har somnat på soffan så jag ska gå upp och lägga honom innan det är dags för mig att krypa till kojs. 

Sov gott allesammans.    


 

        

 


Kommentarer
Postat av: Anette

Jättefina bilder! (som vanligt!) Själv sitter jag fast på ett spa-hotell i polen pga inställda båtar. Det går ingen nöd på mig precis men det hade varit skönt att få komma hem nu!



Ha det bra och hälsa! KRAM

2009-10-04 @ 10:40:06
Postat av: eva

vilka underbara bilder!!!!!! kram

2009-10-05 @ 21:48:39
URL: http://evapinglans.webblogg.segg.se
Postat av: eva

vilka underbara bilder!!!!!! kram

2009-10-05 @ 21:48:53
URL: http://evapinglans.webblogg.segg.se
Postat av: Nettan

Både jag & barnen ska ta vaccinet.

Är ju både för & nackdelar med att ta & inte ta det.

Men ni har säkert kommit fram till ett beslut som passar er bäst

2009-10-06 @ 14:01:31
URL: http://tokigafamiljen.blogg.se/
Postat av: Åsa

SORRY!! Det var inte min mening att lura upp dig.

Kram Åsa

2009-10-09 @ 12:50:47
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Såå läckert att lägga morötter i planteringen! Urläckert! Jag gillar!



Svar; stolen jag har i min blogghörna är köpt på IKEA och heter Snille. Faktiskt ganska skön att sitta på. Trevlig helg. Kramar Emmy

2009-10-09 @ 21:53:13
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0