Trevlig helg.


Så här ser mina blomlådor ut som jag planterade igår.

Den här gamla bänken skulle vi egentligen haft i källaren eller i garaget men efter lite mycket  tjat så hamnade den bakom garaget istället. Den var ändå lite för låg att stå och arbeta vid, men den passar mig bra som inte är så lång. Nu har jag fått en perfekt förvaringsmöbel till krukor och annat smått och gott.  Sen är den snyggt sliten också, lite målarfärg och någon flisa som har gått av lite här och där. Jag ska köpa några tomatplantor och kryddväxer så blir den ännu snyggare. 

Jag var tvungen att ta några bilder på vårt härliga äppleträd. Fullt med rosa och vita blommor. Jag passar på att önska er alla  en trevlig helg, så fort solen kommer fram igen så ska jag ut och rota i trädgården och då blir det kanske inte så många inlägg...som vanligt.  

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Känns som att denart bara är jag kvar som inte har planterat i lådorna ännu:O Fint det blev. Trevlig helg!

2009-05-08 @ 21:53:44
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Anette

Haha..ja det är ju ett sätt! :-) Jättesnällt! Då kanske du kan ge mig lite tips trix också så jag kommer igång? Fina blommor förresten! Ha de bra!

2009-05-11 @ 08:31:20
URL: http://lillahumlan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0