Söndag.


Vi fick sova till halv sju idag, jag som trodde att vi skulle behöva gå upp mycket tidigare än så, eftersom vi har världens morgonpiggaste 1 åring på besök...Han höll på med några konstiga ljud inatt och jag var uppe vid 3-4 tiden för att stoppa in nappen. Han tystnade sen och jag kunde sova vidare.  Zzzzzzzzz.



Vi gick bort till lekplatsen idag igen. När vi kom hem åt vi lite och sen var det dags för lilleman att få några timmars sömn, vi andra passade på att andas ut...

Jag är nu inne på min andra ljudbok av Stig Larsson (Flickan som lekte med elden) och jag får säga att den är snäppet  bättre än Män som hatar kvinnor, och den tyckte jag var väldigt bra. Jag ser redan framemot att lyssna på den tredje boken Luftslottet som sprängdes.


Nu ska jag gå ner och titta på tv, och sen ska jag gå och lägga mig och fortsätta att lyssna på ljudboken. Ha det bäst.   

Kommentarer
Postat av: Mirry

Fin blogg du har! Spana gärna in vad vi gör på arntyochmirry.se!



Passa dessutom på att anmäla din blogg till Veckans Blogg!

2009-04-06 @ 21:06:05
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0