Make a change.


Var man än har varit idag så har det spelats Jackson låtar, och jag blev åter påmind om hur bra de är. Jag gillar speciellt texten till "Man in the mirror" jag ska jag nog ta och rama in den och sätta upp på väggen. Hur konstig han än må vara så visste han hur man gjorde musik.

Nu är det helg igen och jag kan inte påstå att vi har piggnat till sen förra helgen riktig än...vi är fortfarande trötta och slitna. Ute är det varmt men stormigt och vi kan inte ha fönstrena öppna. Här inne är det milt sagt skitvarmt.

Jag har hittat en ny favoritlåt och sambon är väldigt förvånad över valet av låt. Killen med det "bräkande" ljudet får symbolisera mitt humör just nu...

Ha en trevlig helg ♥

 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Helt rätt att jag var på Familia.. :)

Jag har också en annan JetSet klocka, San Remo. Men nu när det är så varmt behövdes ngt lättare och mindre varmt.. hehe.. Bara för det blir det väl snart kallt igen ;)



På K-Rauta på Väla kostade Looftlightern 495:- Det är det billigaste jag sett den för, eftersom man inte behöver betala ngn frakt när man pker dit :)

Annars finns den att beställa från http://varuhuset.etc.se/ eller www.pid.se :)

Det går mycket snabbare med looftlightern än med gaffeln, som jag tycker försämras kraftig för varje användning också.. :(

2009-06-26 @ 22:54:39
URL: http://hantverkaregatan.blogg.se/
Postat av: Anette

Håller med om att killen kunde musik sen får folk säga vad de vill!



2009-06-28 @ 22:34:04
URL: http://lillahumlan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0