Helgen som gick.


I lördags var vi bjudna på 8-års kalas. Vädret var kanon och jag sprang som vanligt runt med kameran.

Visst är tårtan fin men jag tycker nog att nyckelpigan ser lite bakis ut... 

Lillebrors tand är lös och han håller på att "tunga" på den hela tiden. Igår kväll tappade han äntligen sin tand. Nu på morgonen hade tandfeen varit där med en guldtia.
 
Storebror är fullt upptagen med att spela bandy. 

...och så en söt mugg.  


I söndags morse fick jag frukost på sängen och de här två söta korten. Benjamin har gjort dem i skolan men de var även från lillebror som inte hade hunnit göra några själv. Storebror han är så omtänksam...hihi.


Igår cyklade vi en lång runda hela familjen, den blev lite längre än en mil. Ut på landet bland kossor och får sen vidare ner till sjön. En härlig dag. När vi kom hem grillade vi och sen fick killarna bada i poolen.

Kommentarer
Postat av: Anette

Snygg tårta! Gillar hans smile. Sån vill jag ha när jag fyller år! :)

2009-06-01 @ 22:26:23
URL: http://lillahumlan.blogspot.com/
Postat av: Malin

Underbara bilder :-)

2009-06-02 @ 11:06:38
URL: http://www.fotobloggen.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0