Marknad.


Nu är det för varmt... Svetten rinner och man blir klibbig på hela kroppen, jag gillar det inte. Efter gårdagens lilla oväder så trodde jag att det skulle lätta lite men det är varmare idag än igår. Det var lite mysigt att sitta ute på altanen och fika när det regnade och det blev lite svalare för en stund. Sambon klippte gräset igår också, han slog nog rekord 30 min blankt, vi har en väldigt stor gräsmatta...Några minuter efter att han hade klippt färdigt så kom regnet...

Idag och imorgon är det marknad i byn, skulle inte blir förvånad om det blir regn och åska i kväll igen. Jag känner att huvudvärken börjar smyga sig på precis som igår, ett typiskt tecken på oväder. 

Nu ska vi göra oss iordning för en tur på byn. Vi bor nästan granne med marknaden och de första bilarna har redan parkerat på vår gata. Tjingelin. 


 

Kommentarer
Postat av: Anette

Önskar även vi fick lite regn på vår gräsmatta! Men vi får väl fortsätta vattna... Hittade ni något kul på marknaden??? KRAM

2009-07-02 @ 21:40:10
URL: http://lillahumlan.blogspot.com/
Postat av: HUSnrNIO

Vad kul med marknad. Var himla längesen jag besökte ngn. Ha en trevlig sommarhelg.

2009-07-03 @ 07:01:56
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0