En härlig dag.

Oj, det blev visst en ganska lång bloggpaus, men det har varit riktigt skönt kan jag erkänna. Jag har kollat in hos mina favoritbloggar lite då och då men jag har varit väldigt dålig på att lämna spår efter mig även där...
Har funderat fram och tillbaka på hur jag vill göra med bloggen då jag inte har varit speciellt inspirerad av att fortsätta. Jag har bestämt mig för att ha kvar bloggen ett tag till och blogga när jag känner för det.
Här kommer årets första inlägg.
Idag åkte vi ut till skogen och gick en lång runda, efteråt grillade vi korv och drack varm oboy. En kall men härlig dag.
Här är några bilder från vår lilla utflykt.





Kommentarer
Postat av: Malin

Mysigt med korvgrillning och promenad i snön. Klart du skall ha bloggen kvar, ja du gör som du själv känner. Kram

2009-01-05 @ 21:30:55
URL: http://www.fotobloggen.net/
Postat av: Evelina

Så mysigt & trevligt!

2009-02-28 @ 09:58:03
URL: http://evelinacharlottajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0