Designhjälp tack.


Igår bakade jag en sockerkaka den blev väldigt mumsig. Det är sällan som jag lyckas riktigt bra när jag bakar, men så köpte jag den här boken och allting blev plötsligt mycket lättare....Boken innehåller inte bara goda recept utan många härliga bilder också. Jag följde receptet men tog i lite kanel och 2 st rivna äpplen.

Med tre kaksugna killar och en tant i huset så finns det inte så mycket kvar av kakan idag. Får se om lusten faller på lite senare isåfall tänkte jag baka en ny, men då prova att byta ut äpplena mot päron istället.

Idag har vi hur skönt väder som helst. Solen skiner och det är ganska varmt. Nu hoppas jag att det inte kommer mer snö så att vårblommorna få lov att komma upp. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                           
 HJÄLP!

Jag vill ändra färg på "länk orden" men jag kommer inte ihåg vad det kallas och  var i stilmallen som jag hittar det. Finns det någon som kan hjälpa mig med det? TACK!!

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Jag kan inget i huvudet men tar alltid hjälp av designa din blogg (tror jag den heter). Bra sökmotor har han och skriver förståeligt hur man ska göra för att ändra än det ena än det andra på en blogg.se mall.

2009-02-25 @ 13:25:41
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Va så lite så. Om jag minns rätt så finns det du söker där. Har för mig att jag trixade med det. Lycka till.

2009-02-25 @ 19:47:18
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: tina

Säjer som ovan,kika in hos designadinblogg...där får du nog hjälp.Å vad gott det lät med sockerkaka med rivna äpplen och kanel...måste testas!



kram/tina

2009-02-25 @ 23:56:34
URL: http://tinaminastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0