Grönt är skönt.

Nu har jag suttit länge och kollat in H&M home. Där fanns många fina saker att välja på och jag har som vanligt velat fram och tillbaka. Jag bestämde mig till slut för svarta textilier med lite ärtgröna inslag. Det blir nog bra. Här är några av mina inköp.


Annars händer här inte så mycket. Barnen har haft sportlov den här veckan så vi har varit iväg och åkt pulka några gånger. Vi längtar till våren så vara ute och pulsa i snön känns inte så kul längre.


Ha en fortsatt trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

jag gillade också deras gröna färg så det blir nog en elller två kuddar samt en grön pläd tror jag. Ha en trevlig söndagkväll.

2009-02-22 @ 17:46:47
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0