Teknikens under.


Jag gillar inte att behöva lära mig tekniska grejer och ändå har jag gått och köpt mig en Ipod och en ny laptop. Med fyra data användare i huset så var det ett måste om man ska ha en chans att få kolla bloggar lite då och då...

Jag har velat länge nog om jag ska ha en Ipod eller inte så nu slog jag till på en mörk grå. Nu måste jag lära mig hur den lille rackaren fungerar också. Min lillebror har berättat att det är sååååå jobbigt att lägga in musik i den men tar jag bara god tid på mig och är noga så blir det riktigt bra i slutet...ja i vanliga fall brukar allt tekniskt ta lång tid för mig och då blir det ändå inte bra...hihi.

Jag försökte mig på att fota ett spindelnät häromdan men det lyckades jag inte så bra med eftersom jag inte har så bra objektiv men allt damm på datorn och Ipoden hade jag inga problem att få med tydligen....Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Lycka till med dina teknikprylar!

2009-08-26 @ 12:02:45
URL: http://tokigafamiljen.blogg.se/
Postat av: Frida

Det är inte alls så svårt...lyssna inte på din lillebror...hahahaha

2009-08-26 @ 21:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0