En tavla.


Vi skulle verkligen behöva lite fler tavlor i vårt hus. Tavlor gör jag varje dag men nu menar jag sådana som man hänger upp på väggen haha. Jag är svag för svart och vitt och kanske skulle jag kunna förstora upp ett av mina egna foto, gärna på canvas. Jag lekte lite i photoshop med några kort och så här blev de. Jag gillar det översta och understa kortet bäst, siffrorna och bokstäver är jag också svag för.

Vet någon ett bra företag som gör bra och hyfsat billiga canvas förstoringar så får ni gärna hojta till.  

Kommentarer
Postat av: Anette

Vi ska också försöka få upp lite tavlor på väggarna snart. Det är lite kalt just nu. Är också inne på canvastavlor. Brukar få lite mail med erbjudanden då och då så kan ju höra av mig om det dyker upp något bra erbjudande. Allt bra annars? KRAM

2009-08-13 @ 20:34:53
URL: http://lillahumlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0