Helg.


Jag ska sätta upp lite nya kort här hemma så jag tog en del foto på mina favoritkillar. Det är skönt att se att de faktiskt kan stå så här nära varandra utan att bråka...
Vi har verkligen tur med vädret, lite blåsigt men ändå kanon. Idag passade jag på att hänga ut lite tvätt, det luktar så gott. Vi har precis ätit kvällsmat och nu dansar killarna där nere för glatta livet. De blev inspirerade av sina nya tröjor som jag hittade på Lindex idag. Lillebror som är helt frälst i AC/DC blev överlycklig. Han är fortfarande lite sur för att han inte får följa med sin pappa på konserten i sommar.


Till sist...


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Fina pojkar du har.

2009-04-20 @ 11:18:23
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Anette

Hej hej..kunde inte låta bli att leta upp din blogg. :-) Den är ju jättefin! Fina bilder! Är det Photoshop du använder? Ha det bra! Kram

2009-04-22 @ 15:33:38
URL: http://lillahumlan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0