Helg.



Denna veckan har gått i raktetfart men inte gör det mig något, nu är det helg och det är härligt. Vi ska inte göra något speciellt, ska du? Nu är det dags att laga lite middag vanligtvis har vi ätit vid denna tiden. Jag skulle vilja ha ett gott recept på morotskaka har du något så dela gärna med dig.
Ha en trevlig helg.

Ps
Är det någon som vet hur man får bort märket som finns ovanför min header? Jag har sett det på flera andra bloggar också och  det är inte så snyggt.
                                                                                                                                                                                                                                                                         Ds

Kommentarer
Postat av: Nettan

hejsan



jag har hittat en helt underbar sida här på bloggen med massa smaskiga recept.Marias kakburk...

http://mariaskakburk.blogg.se/2008/may/otroligt-saftig.html



Där har du en morotskaka som ser supergod ut



Ha det gott & hälsa familjen

2008-10-21 @ 14:23:10
URL: http://tokigafamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0