På G.


Nu har jag hämtat mig från lördagstrippen. Det blev en heldag OCH en helkväll kan man säga... vi var där tills de stängde. Jag hittade en del bra saker och en del saker som jag inte behövde men som jag ändå köpte precis som det brukar vara.
 I söndags låg vi i soffan och kollade på film hela dagen, det regnade så det fanns inte så mycket annat att göra eller som vi orkade göra . Det kändes som jag hade sprungit ett maraton. Nu ska jag inte åka till Ullared på länge men det sa jag iof förra gången också...Tomten på bilden var det sötaste som jag fick med mig hem om man inte räknar med allt godis som jag köpte...

I måndags hade jag hämtat nya krafter och lagade 22 familjeportioner med olika sorters middagar. Det är skönt att kunna plocka fram vid lite latare dagar. Jag blev lite chokad själv. Vi frostade av frysen förra veckan så nu ska där fyllas på med nytt. 

I går bakade jag några mjuka pepparkakor och idag ska jag om jag hinner och orkar baka några banankakor också. Men först ska jag måla vårt kontor. Det är inte så stort men tar nog ändå ganska lång tid för där är en massa vinklar och vrår det är skönt när det är färdigt för det har stått ofärdigt väldigt länge... 

Nu har jag inte tid att sitta här och lata mig. Ha det bäst.


 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0