Se det snöar.


Jag skulle målat vårt kontor i onsdags men det kom några bultar  emellan. Jag bakade några banankakor istället (frysen börjar att bli full nu). Så lite nytta har jag gjort.
Efter lite spacklande och slipande så började jag måla men färgen var så blaskig att den knappt täckte efter två strykningar. Jag åkte till affären och klagade men ljushuvudet provmålade och tyckte inte alls att det var fel på den. Nu sitter jag här med min färgburk och surar. Känner mig inte alls sugen på att måla längre men jag är tvungen eftersom jag har möbler  och saker överallt. Det blir nog så att jag grundmålar med blasket  sen avslutar jag med färg från en annan butik. 

Såhär ser det ut hos oss nu. 
Imorgon ska jag åka till Köpenhamn med jobbet. Vi ska gå på Tivolis julmarknad sen ska vi äta julbord. Efter allt regnande så har jag inte haft så mycket julkänsla men efter dagens snöande så har jag ändå fått lite. Nu känns det mycket mysigare att gå och titta på tomtar.    

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-25 @ 13:14:31
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå där Vitahuset!

Jag saknar ditt bloggande! Det var du som ledde mig in i detta "fördärv". Måste nu dagligen gå in på ett visst (stort) antal bloggar och uppdatera mig. Det e som en stor godispåse! Man vill bara ha mer och mer! Min absoluta favourit var Spets och snor.

Kan du nu gissa vem jag är? Vill iallafall önska dig och hela familjen en riktigt god jul!

Kramar från mig!

2008-12-02 @ 09:34:16
Postat av: Pia

Hej Jessica (för visst är det du) Roligt att "höra" av dig. Ja det där bloggande är ganska (mycket) beroendeframkallande...uppdateringen här har inte varit den bästa men det ska jag försöka att ändra på. Det hade varit kul om du också bloggade.

Ha det bäst kramisar /P

2008-12-05 @ 09:32:46
URL: http://vitahuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0