I♥Ullared.

Imorgon ska jag gå upp tidigt för att åka till Ullared. Det är lite galet att åka bil i 2,5 timmar för att göra av med en massa pengar... Jag har gjort en lång lista på saker som vi behöver vill ha  ska försöka hålla mig till den och inte sväva ut för mycket. Jag hoppas att jag kan hitta en del julklappar till mina små killar.
Tjejen som jag ska åka tillsammans med är ett riktigt Ullared proffs, hon åker dit oftare än jag som oftast bara åker inom när vi har varit på semester. Vi kommer nog att landa i Ullared vid 8.30-9 tiden och hon sa att det var ändå ganska skönt att de inte har öppet längre än till 17.00 för man är ju där tills de stänger. Är vi ? sa jag lite frågande. Jag gillar att gå i affärer men jag menar vem fan orkar gå på Ullared i 8-9 timmar? Jag är glad att det inte är vardag för då har de öppet till 20.00. Hon nämnde något om att där fanns små fikaplatser inne på gekås, jag får väl sitta där och äta chokladbollar och dricka kaffe om det blir allt för jobbigt att kolla på röda prislappar.... 
Nu är det dags bädda ner sig så att jag kommer upp i morgon bitti. Natti natti.  

Kommentarer
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Åh vad jag skulle vilja åka dit - har sett hur ni som bor ganskla nära fyndar en massa fint.



Kram Maud

2008-11-15 @ 11:53:46
URL: http://havsviken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0