Triss.

image110
Här är våra killar, Oliver som blir 5 år om en månad och Benjamin som är 8 år, i mitten sitter kusin Rasmus som är 5 månader. Tre killar som säkert kommer att ha väldigt roligt ihop när de blir lite större, nu nöjer de sig med att mysa i soffan. De stora killarna har sagt att när Rasmus är äldre så ska de lära honom alla bus de kan och såna finns det gott om kan jag lova....jag har ju redan berättat om alla mina gråa hår.....

Det fina vädret håller i sig och det är skönt. Idag har jag varit i Malmö och strosat runt lite i stan. Jag köpte lite kläder till pojkarna men inte så mycket mer. Jag var inne en sväng på Village men jag blev lite besviken, jag tycker att de har haft samma saker så länge att det borde ta in något nytt. Sen var jag inne på Åhlens city för att kolla på vaxduk till altanbordet men jag hittade ingen jag ville ha. Fast jag inte kom hem med några större inköp så har det varit en härlig dag och det är det viktigaste och sen är det skönt att inte vara helt pank när man kommer hem......    


Kommentarer
Postat av: Nettan

Så söta dom är kusinerna



Och jag är övertygad att dom stora ska lära den lille plutten allt dom kan både på gott & ont !!!

2008-05-20 @ 13:35:01
URL: http://tokigafamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0