Påskägg.

image102
 Koziols gör så fina saker och jag blir så glad av de härliga färgerna och de roliga formerna. Jag har ett stort och ett litet Babell våningsfat. Det finns så många härliga färger orange, turkos, cerise, gul, grön, ja hur många läckra färger som helst. När jag skulle köpa mig ett fat blev jag som vanligt lite osäker på vilken färg jag skulle välja så det blev vitt. Så är det alltid, jag faller för färgerna men fegar ut och köper vitt eller svart så jag inte ska tröttna....

När jag och storebror kollade på Koziol grejor igår så sa han att han gärna ville ha några våningsfat så han och lillebror kunde ha fredagsgodiset på dem. Han tyckte att lillebror skulle ha ett orange och ett turkos fat och sen skulle han själv ha ett cerise och ett svart fat, han tycker att våra vita fat är så tråkiga och det vill inte han ha. Jag skulle gärna vilja ha en sån där läcker plastväska men då är ju frågan ska den vara vit eller svart.....eller ska jag våga mig på en grön? 

Jag var i Älmhult igår och där finns en mysig inredningsaffär som hade skyltat upp men massor av Koziols saker så visst blir man sugen på att köpa lite då, jag ska kanske skippa påskäggen i år och ge killarna små våningsfat men lite godis på? 


Kommentarer
Postat av: Sus i Hus

Vilken läcker färgbomb. Väskorna var ju urcoola..en med färg va?! Ha en go söndag, kram kram

2008-03-09 @ 11:57:24
URL: http://susihus.blogg.se
Postat av: Detsvartataket

Koziol har mycket fint!

2008-03-09 @ 22:05:31
URL: http://detsvartataket.blogspot.com
Postat av: Number nine on Melon Lane

Man blir verkligen glad:D

2008-03-12 @ 20:58:08
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Perlan

Kikar in med en hel hög med goa Påsk kramar till dig, underbara vän! ♥
Må så gott och en riktigt ~Glad Påsk~ till dig och dina kära.

2008-03-20 @ 11:17:59
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Malin

Klart du ska ha e grön väska!!!

KRAM

2008-03-20 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0