Smask.


Ibland har man för mycket fritid detta inlägg är ett bevis för det. I helgen klämde vi i oss 3 påsar med godisbilar väldigt intressant...jag vet. Nu sitter jag och surfar, lyssnar på musik, pratar med folk på msn och äter Ben och Jerry glass, Phish food för att vara exakt och den är väldigt god. Det var meningen att jag skulle börja ett sundare och bättre liv idag men det fanns fortfarande glass kvar i frysen och då kan jag inte koncentrera mig på att var sund om den ligger där och stör.....så det är bäst att jag äter upp den först eller hur....Jag har inte bara suttit och svullat jag har gjort lite nytta också. Jag började jobba idag rätt kul faktiskt,  jag oljade in våra utemöbler också det var på tiden kan jag säga. Det var så tråkigt och det tog sån tid men nu är det gjort iallafall. Nästa gång ska vi köpa underhållsfria utemöbler om det finns några snygga såna. Jag återkommer nog i morgon med fler intressanta inlägg.  

Kommentarer
Postat av: Malin

Man behöver inte alltid ha ett syfte med inläggen, bara kul att läsa lixom. Olja möbler suger, nu finns massa fina grupper i stäl typ och nätsits. Sett dem?



Kram

2008-07-22 @ 23:18:34
URL: http://www.fotobloggen.net/
Postat av: nettan

Gott med bilar!



2008-07-23 @ 11:52:25
URL: http://tokigafamiljen.blogg.se/
Postat av: Amirdiana

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2009-11-25 @ 10:52:57
URL: http://amirdiana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0