God jul.


Varje år brukar jag knåpa ihop egna julkort och skicka iväg till nära och kära men i år hade jag bestämt mig för att bara skicka iväg en liten julhälsning via mail någon dag före jul. Men inte trodde jag att det skulle vara så svårt att bryta en tradition. Varje gång jag hittar ännu ett julkort i brevlådan så får jag så dåligt samvete, för visst är det trevligt när det inte bara är räkningar som dimper ner där... Jag vill önska alla en GOD JUL om vi inte hörs innan... för det är inte så att jag öser ut en massa inlägg  är på bloggen.

Kommentarer
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Vi har samma problem - så idag blev det rush till posten med några Julkort.



Kram Maud

2008-12-18 @ 17:20:13
URL: http://havsviken.blogspot.com
Postat av: Anonym

2008-12-18 @ 17:30:42
Postat av: silly

de där va inte så fint, man fick ingen specc julkänsla av de

2008-12-18 @ 17:31:08
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0