Lata dagar.

Vi har haft många härliga höstdagar nu och det har varit så skönt. Jag har snart målat färdigt båda terasserna, det är typiskt mig att dra ut på det så länge. Sommaren var ju inte så solig och de få dagarna som vi hade fint väder hade jag ingen lust att slösa bort på målning. Bredvid ingången på vårt hus har vi byggt en liten veranda som vi gärna sitter och fikar på. Här har vi full koll på barnen när de är ute på gatan och leker och cyklar.

Lillebror har fått halsfluss och äter pencillin. Jag vet inte hur många kurer han har fått pga öroninflammationer och halsfluss det senaste året, men många är det. Lillebror är så duktig och tar medicinen utan att vi behöver muta eller tjata. Skönt. Jag är så stolt över honom att jag ska överraska honom med en ny leksak. Jag älskar att ge bort presenter till mina pojkar. Att se deras nyfikna blåa ögon så förväntansfulla och glada, det blir jag så lycklig över. Storebror har precis fått ett begagnat Xbox som han ska ha i sitt rum och det är han så stolt över.
image52

Kommentarer
Postat av: Helen

Usch vad tråkigt med dessa höstsjukdomar:( Fräsch och fin veranda. Trevlig helg.

2007-09-29 @ 21:34:29
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Hanna

så mysigt med en sån söt liten veranda... :)

2007-10-08 @ 18:53:58
URL: http://www.19hundra81.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0