Vill ha.

image53

Jag gillar både the och kaffe och dricker det flera gånger om dan. Visst blir det godare om man gör det ur snygga muggar. Jag har länge kollat in Filippa K muggar men har inte kunnat bestämma mig för vilket mönster jag helst vill ha. Men skulle jag slå till nu så hade det blivit ett av de här två mönstrena. Blomma eller Diamond.

image54

Jag har ganska många Kivi lyktor men inga frostade så det står högt på önskelistan. När jag ska duka till fest använder jag ibland några av dem som vas, jag lägger en blomma eller en rosenknopp i och ställer några ljuslyktor runtom det blir mysigt. 

Kommentarer
Postat av: Susihus

Vi har dem blomma, de är så trevliga att dricka ur. De säljs rätt billigt ute på glasbruken här i krokarna om du har vägarna förbi, ja även Itala ljusstakarna. Må gott Kram S

2007-10-01 @ 17:12:52
URL: http://susihus.blogg.se
Postat av: Alvinhelena

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2008-12-08 @ 15:19:43
URL: http://alvinhelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0