Det blev en våt midsommar.

Det blev inte så varmt och skönt som vi hade hoppats på. Det regnade hela dagen, men på kvällen så sprack det upp och blev riktigt skönt. Vi satt ute ganska länge, med något starkt eller varmt i glaset/muggen och en filt i knät så gick det riktigt bra. Pojkarna spelade fotboll på den genomsura och hala gräsmattan och vi var glad att inga ben var brutna när matchen var slut. Själv så gick jag runt  och tittade på mina blommor (oj nu lät jag nästan som tjuren Ferdinand)  och tog några kort.
Vi (jag menar min sambo, jag pekar bara var han ska lägga dem) håller på att lägga plattor i vår trädgård. Gångar ska formas och små sittplatser ska planeras så vi gräver och plockar sten ( vårt hus ligger nog på en stenåker ) för fullt. Förra året hade vi vår pool ståendes i gräset men det var ingen bra ide därför ska vi även lägga plattor till den. Vårt mål är att få upp poolen innan sommaren är slut hahaha. Här kommer några bilder från vår trädgård för att ni inte ska behöva se vårt trädgårdskaos så blir det bara på blommorna.

image6

image9

Kommentarer
Postat av: Malin m Linus o Anton

Härliga blommor! Vad heter den övre?

2007-06-25 @ 20:44:19
URL: http://malin.mine.nu/galleri
Postat av: Pia

Malin & Co: Det är taklökar som har fått blommor.

2007-06-25 @ 22:58:23
URL: http://vitahuset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0